miércoles, 13 de marzo de 2019

DEIXA VOAR A IMAXINACIÓN

Despois de realizar unha búsqueda polas ferramentas prospostas pola nosa mestra, chamáronme a atención varias delas: o stopmotion, o Book trailer, o Atube-catcher e o Toontastic 3D.

De todas elas, unha das que máis me gustou foi Stopmotion
http://stopmotionnow.blogspot.com/  unha aplicación que permite crear vídeos a partir de fotos. Para lograr este efecto é preciso contar con moitas fotos moi parecidas entre si, xa que o que se busca é que a imaxe se vaia modificando paulatinamente, de tal xeito que o efecto visual final sexa o mesmo que o que obteriamos cun vídeo. Pese a dificultade que supón a elaboración dun Stopmotion, o resultado paga a pena.

Por outra banda, a aplicación Book trailer, http://revistababar.com/wp/booktrailers-en-el-aula-una-mirada-diferente-a-la-lectura/ coa que podemos crear un tráiler como se dunha película se tratase, pero neste caso sobre un libro.
Tendo en conta que o alumnado ao que van orientadas estas activides teñen entre seis e doce anos, o Book trailer convértese nunha aplicación fundamental para todo/a docente que queira fomentar a lectura dun xeito máis innovador e máis chamativo para os nenos e nenas.

Atube-catcher https://www.atubecatcher.es/ . Esta é unha aplicación moi sinxela de utilizar, pero á súa vez tamén moi útil, xa que nos permite descargar vídeos de YouTube para poder velos posteriormente sen necesidade de ter conexión á rede. Ademais, tamén permite descargar só o audio dun vídeo sen ter que descargar o contido deste. 
Esta aplicación é gratuíta e é compatible con moitas webs.

Por último Toontastic 3D, https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.toontastic que se atopa dispoñible en Google Play e App Store, polo que se pode descargar dun xeito moi sinxelo en calquer dispositivo móbil.
Con esta aplicación, os máis pequenos e as máis pequenas poden facer voar a súa imaxinación, xa que lles permite contar historias de seu. Con ela poden debuxar e dar vida aos seus deseños, grazas a que permite engadir audio ás imaxes. Isto faina máis dinámica a par de lúdica.

Con estas aplicacións podemos acadar o noso obxetivo de crear contido para traballar as Intelixencias Múltiples. Ademais de que ó ser sinxelas e fáciles de utilizar, permiten que sexan os propios nenos e nenas quen realicen esta tarefa dende un principio, pondo en marcha todas as súas ideas e deixando vía libre a súa creatividade e imaxinación.
                       

                                                                          por: Alba González Rodríguez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TOCA DICIR ADEUS

A  creación deste blog concienciounos, tanto a min como ás miñas compañeiras, sobre a importancia das intelixencias múltiples e a necesidade...