Jigsaw é unha ferramenta moi doada de usar. Para poder acceder a esta
aplicación foi preciso que me rexistrara e, unha vez dentro, o
único que hai que facer é escoller un título e unha imaxe, así como o número de fichas coas que desexedes xogar. Desta forma, o
puzzle
activarase automaticamente, gardándose todos os que fagades na
vosa propia conta de usuario/a.
Na elaboración do meu puzzle, usei a imaxe dunha
cebra para fomentar así a intelixencia naturalista e a lóxico-matemática.
Cabe destacar que esta actividade está deseñada para ser usada a partir de 4º de Educación Primaria debido ao número de pezas e a similitude que teñen entre elas.
Cabe destacar que esta actividade está deseñada para ser usada a partir de 4º de Educación Primaria debido ao número de pezas e a similitude que teñen entre elas.
Podedes
acceder a el facendo clic neste enlace:
Con
Educaplay
diseñei dúas das miñas 4 tarefas pois, dende o meu punto de vista, é
unha das máis sinxelas que utilicei ao longo deste proceso.
Para poder acceder a ela tiven que me rexistrar e, unha vez dentro, fixen varias probas. Finalmente decanteime por elaborar un crucigrama e un exercicio de relacionar entre dúas columnas.
Para poder acceder a ela tiven que me rexistrar e, unha vez dentro, fixen varias probas. Finalmente decanteime por elaborar un crucigrama e un exercicio de relacionar entre dúas columnas.
No
crucigrama, elaborei unha serie de definicións propias e, a partir
disto, o alumnado, especialmente nenos e nenas de 3-4º de Educación Primaria, deberá descubrir a palabra e completar o
crucigrama. Non en todas as pistas aparecen definicións, en algunhas engadín fotografías. Este é un recurso moi útil para fomentar
a intelixencia lingüística-verbal.
Esta actividade está adicada ao alumnado de 1º de Educación Primaria.
Por
último, con Constructor 2.0 fixen unha sopa de letras. Antes
de nada, foi preciso que me rexistrara, e posteriomente elexín a antividade. Esta consiste en que o alumnado
atope 8 palabras relacionas co corpo humano, fomentando así a intelixencia cinestésica-corporal. As palabras que deben buscar,
aparecen na marxe dereita.
Cada palabra acertada contabilízase cun tic verde. Non hai tempo límite nin número concreto de intentos, polo que se se falla ou non se marca ben unha palabra, podes continuar sen ningún problema ata atopalas todas.
https://constructor.educarex.es/constructor/constructor/workspaces/26036/documentos/64135/index_web.php?id_usuario=26036&id_ode=64135&titulo_ode=Encontra%208%20palabras%20relacionas%20co%20corpo%20humano#.XL4Q4TD_zIV
Cada palabra acertada contabilízase cun tic verde. Non hai tempo límite nin número concreto de intentos, polo que se se falla ou non se marca ben unha palabra, podes continuar sen ningún problema ata atopalas todas.
https://constructor.educarex.es/constructor/constructor/workspaces/26036/documentos/64135/index_web.php?id_usuario=26036&id_ode=64135&titulo_ode=Encontra%208%20palabras%20relacionas%20co%20corpo%20humano#.XL4Q4TD_zIV
Esta actividade está adicada ao alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria.
Por: Alba González Bretaña
No hay comentarios:
Publicar un comentario