lunes, 8 de abril de 2019

4 XOGOS PARA A PDI QUE NON VOS PODEDES PERDER

Tras toda esta longa investigación previa sobre os recursos posibles e dispoñibles, aventureime na creación de 4 actividades interactivas👏😌. Primeiramente, as miñas compañeiras e mais eu establecemos os obxectivos aos que queriamos chegar, é dicir, que actividades iamos facer para abarcar todas as intelixencias múltiples e así repartilas equitativamente.
No meu caso, seleccionei a creación dunha sopa de letras, unha actividade de unir palabras coa súa respectiva imaxe/representación gráfica, un xogo para propiciar un bo manexo dos cartos nas mans dos nenos/as, e un xogo de adiviñas.

A sopa de letras realiceina en buscapalabras, páxina que atopei pola miña conta, xa que tras probar en todas as mencionadas en "150 herramientas gratuitas para crear materiales", ningunha foi do meu agrado. 
O seu uso é moi simple e sinxelo porque todo está claramente explicado, facilitando así o seu manexo. Tras decidir a que intelixencia aplicala, a intelixencia musical, configurei e insertei as palabras que quixen que tivese e… rematado!
O alumnado 3º-4º-5º-6º de Educación Primaria deberá atopar todas as palabras agochadas, tendo como pista a inicial dos instrumentos escollidos.

Déixovos aquí unha captura de pantalla de INSTRUMENTOS NA AULA DE MÚSICA e o enlace para que poidades acceder a el.





Para a actividade de unir conceptos, utilicei Educaplay. Sinceramente, este espazo paréceme un recurso incrible, ademais de ser moi educativo e didáctico. Permite crear gratuítamente exercicios e poder interactuar con toda a comunidade participando nas actividades dos demais usuarios/as.
Tras escoller a intelixencia lingüística, interpersoal e cinestésica-corporal, utilicei fotos de Canva https://www.canva.com/ para enlazalas ás súas correspondentes palabras en inglés. Configurei o xogo para permitir 5 intentos (marxe de erro) e con tempo ilimitado para que o alumnado poida pensar sen poñerse nervioso. https://es.educaplay.com/
O alumnado de 5º-6º de Educación Primaria deberá unir as imaxes coas correspontes palabras coas que se identifican.

Podedes xogar a FEELINGS AND EMOTIONS se facedes click aquí 👀👉 https://es.educaplay.com/recursos-educativos/4382111-feelings_and_emotions.html







Por outro lado, o xogo do manexo de CARTOS creeino con Ardora, unha aplicación moi útil e con multitude de actividades para poder facer. Por suposto, a intelixencia aplicada a este recurso é a lóxico-matemática, co obxectivo de que o alumnado de 2º-3º de Educación Primaria sexa capaz de identificar correctamente os cartos para o seu manexo eficiente. A configuración foi moi sinxela, xa que todo estaba correctamente estruturado e explicado.
O uso deste xogo consiste en arrastrar os cartos que se piden ao recadro, sumando 5 puntos por acerto e restando 2 por erro permitidos e límite de tempo. 








Por último, utilicei unha páxina chamada Scratch para facer unha actividade de adiviñas, Adiviña con Xurxo, implicando así a intelixencia lingüística e naturalista.
A pesar de ser unha aplicación moi díficil, no sentido en que se necesitan coñecementos de programación e informática, é moi creativa e accesible. Coa axuda do meu irmán e do libro que mercou, Introducción a la programación informática (2014), fun capaz de crear unha actividade interactiva na que o alumnado de 1º-2º-3º de Educación Primaria deberá seleccionar a resposta correcta a 5 adiviñas, tendo 10 segundos para pensar e logo amosaranse as posibles solucións. A puntuación máxima é de 5 puntos, 1 punto por adiviña, contabilizando tamén os erros.

Para comezar a resolver as adiviñas, só tendes que facer en click neste enlace:  https://scratch.mit.edu/projects/298174659/






Espero que vos gustaran estas actividades!💞
P.D.: adxúntovos aquí o libro que mencionei anteriormente de programación por se tedes interese nel.



Kindersley, D. (2014). Introducción a la programación informática. Gran Bretaña: DK.




Por: Inés Fernández Prieto


No hay comentarios:

Publicar un comentario

TOCA DICIR ADEUS

A  creación deste blog concienciounos, tanto a min como ás miñas compañeiras, sobre a importancia das intelixencias múltiples e a necesidade...