viernes, 8 de febrero de 2019

PROFUNDIZANDO NO PROXECTO

A Pizarra Dixital (PD) é un sistema tecnolóxico integrado por un ordenador e un videoproxector, que é o encargado de proxectar os contidos que se buscan na rede e se queren mostrar na clase. 
Esta pizarra permite interactuar sobre as imaxes e vídeos proxectados utilizando o rato e o teclado que complementan ao ordenador. A superficie de proxección pode ser de cor branca ou mesmo pódese empregar unha parede desa mesma cor.




Resultado de imagen de https://sites.google.com/site/comparativadepdi/
Fonte: https://sites.google.com/site/comparativadepdi/

A Pizarra Dixital Interactiva (PDI), que é a que vamos empregar no noso proxecto, tamén é un sistema tecnolóxico que está integrado polo mesmo que dixemos anteriormente na PD (ordenador e videoproxector) pero ademais ten un dispositivo de control de punteiro (lápiz-punteiro ou cos dedos, se é unha PDI táctil) que permite conectar unha superficie interactiva a contidos dixitais nun formato idóneo para a visualización en grupo. 


A vantaxe deste tipo de pantallas é que podes interactuar directamente coa superficie proxectada, sen facer falta o seu controlalo polo ordenador.
Aquí, a superficie de proxección tamén é unha pantalla branca que ten no seu interior o dispositivo de control de punteiro.

Estas pantallas tamén teñen a vantaxe de poder movelas fácilmente dunha clase cara a outra grazas a un soporte con rodas. Ademais, pódese impartir clase dende calquera ángulo da clase, sempre e cando lles sexa cómodo aos alumnos/as.



O uso deste tipo de recursos dixitais e informáticos foi aumentando a medida que pasaron os anos. Hoxe en día, todas as aulas de colexios de Educación Primaria e Secundaria gozan dunha. Grazas a este método, podemos sacar un gran proveito porque os alumnos/as disfrutan máis das clases e móstranse máis participativos/as. 
Hai pantallas dixitais que son moi caras e moitos centros non se as poden permitir. Por Iso, creáronse varias alternativas, que son as PDI de baixo coste. Ás veces, só tendo o ordenador e o proxector multimedia (que non valen máis de 60 euros) pódense obter uns resultados non tan profesionais pero que si satisfacen as necesidades da aula. 
 http://recursostic.educacion.es/observatorio/web/es/component/content/article/585-monografico-pdi-de-bajo-coste?start=1


A creación de entornos educativos dixitais dirixidos ao desenvolvemento de contidos musicais vai favorecer a construcción única e persoal de aspectos cruciais na intelixencia de cada individuo/a. Na ligazón anterior, tamén ofrece a posibilidade de empregar o mando da consola para manexar a PDI, conectándose a bluetooth e creando un punto infravermello.

Con respecto a este recurso, podemos estimular as facetas do alumnado. A música  identifícase co desenvolvemento da creatividade, a intelixencia emocional e o pensamento diverxente. 
Partindo dos descubrimentos de Gardner sobre as intelixencias múltiples, sabemos que a creación dun entorno dixital axeitado vai facilitar o desenvolvemento único e personal de cada alumno/a, xa que favorece a comprensión do entorno dunha maneira máis coherente con cada estilo de aprendizaxe e c
ada unha das intelixencias que forman a mente do alumnado.

En conclusión,as PDI son un bo recurso para achegar e despertar o interese do alumnado en aprender cousas novas fomentando a súa participación e motivándoos con novos métodos de ensinanza que lles guste e non lle sexan moi difíciles de entender. Actualmente, estamos na era da tecnoloxía e cada vez son máis os avances que se fan sobre este campo, o que está moi ben porque axuda a tratar con nenos e nenas con dificultades.


                                                                                    
                                                                                                        por: Aldara Fernández Domínguez

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TOCA DICIR ADEUS

A  creación deste blog concienciounos, tanto a min como ás miñas compañeiras, sobre a importancia das intelixencias múltiples e a necesidade...