Por outro lado, a Pizarra Dixital Interactiva (PDI) está formada por un ordenador, un videoproxector e un punteiro. Así como se amosa nesta imaxe.
Para traballar
as intelixencias múltiples na aula, o uso de PDI pode facilitar esta tarefa.
Entre algúns dos exemplos que fomos analizando, resalto o uso da "XC.
Extreme collaboration."
Esta
aplicacion permite que o dispositivo co que cada un dos alumnos e alumnas conta
esté conectado coa PDI da aula. De tal xeito que cada tarefa que se deba facer
poida estar tutelada polo mestre ou mestra, quen pode elixir como se realizará
e as características que deberá ter a actividade antes de que o alumnado empece
a realizala.
Usando este recurso na aula podemos propor un gran número de activides. Como por exemplo, para fomentar a intelixencia musical, realizar un exercicio onde se mostre o nome de varios instrumentos musicais e o alumnado deberá buscalos na aula de música do colexio.
Alba González Rodríguez. |
Tamén podemos destacar as
pizarras dixitais de baixo custo, coas que se poden obter bos resultados, aínda
cando o centro onde se realicen estas actividades que requiren de un PDI non
conten con moitos recursos. De tal xeito que todos os alumnos/as, poidan ter
acceso a esta tecnoloxía.
Para realizar
esta pizarra dixital interactiva de baixo custo é necesario contar cun
"wiimando", que se pode comprar por 40€, e cun ordenador. Isto, xunto coa aplicación gratuíta
de Wiimote Whiteboard, permítenos elaborar unha PDI moito máis barata.
Este recurso
facilita a aprendizaxe dos alumnos e alumnas, xa que obteñen a información dun
xeito máis sinxelo e nun formato no que as novas xeracións se sintan cómodas.
Por: Alba González Rodríguez.
No hay comentarios:
Publicar un comentario