Antes de comezar
coas nosas publicacións, gustaríame expresar a miña opinión sobre o que penso que nos imos atopar.
Ao longo destas, comprobarei na reflexión final se os resultados coinciden ou se afastan moito da valoración desta presentación inicial.
Comunmente, a intelixencia vincúlase á habilidade
lóxico-matemática para a resolución de problemas e ao éxito académico. Porén,
non é unicamente iso. Existen unha ampla variedade de intelixencias, tal e como defenden Howard Gadner e o seu equipo da
Universidade de Harvard que, ata agora, identificaron oito tipos: a intelixencia
lingüístico-verbal, a musical, a lóxico-matemática, a viso-espacial, a
corporal-cinestésica, a interpersoal, a intrapersoal e a naturalista. Todas elas son dunha
importante relevancia telas en conta durante o proceso de formación dos nenos e
das nenas, xa que, aínda que legalmente no ámbito educativo non sexan consideradas como tal,
configuran a meirande parte da súa aprendizaxe e permiten mellorar a mesma.
Fonte: https://www.masscience.com/2015/03/08/inteligencias-multiples-la-gallina-de-los-huevos-de-oro/ |
Como futura mestra
de nenos e de nenas que cursen Educación Primaria ou, incluso, do profesorado desta
etapa, creo moi necesario concienciar das intelixencias múltiples na escola e
nos distintos axentes educativos. Sen tampouco esquecer ás familias, as maiores colaboradoras e reforzadoras das accións da escola.
Dado á consideración da súa inclusión, paréceme vital afondar nesta cuestión para que se comprenda o seu verdadeiro valor.
Unhas das ferramentas fundamentais para isto, e de moita utilidade, son as TIC. Desde o punto de vista educacional, permiten e facilitan ao profesorado mellorar a transmisión dos coñecementos e facela comprensible e sinxela aos ollos do alumnado.
Dado á consideración da súa inclusión, paréceme vital afondar nesta cuestión para que se comprenda o seu verdadeiro valor.
Unhas das ferramentas fundamentais para isto, e de moita utilidade, son as TIC. Desde o punto de vista educacional, permiten e facilitan ao profesorado mellorar a transmisión dos coñecementos e facela comprensible e sinxela aos ollos do alumnado.
Con respecto a esta materia e ao blog que estamos a facer nela as miñas compañeiras e mais eu, teño altas expectativas. Permitiranos ampliar o noso coñecemento tanto neste tema como no ámbito das TIC, para así poder mellorar como futuras mestras, propiciando o interese e a motivación do
alumnado e, como consecuencia, unha mellor e maior aprendizaxe bidireccional.
Por outra banda, teño
un lixeiro temor. Isto é debido a que as novas
tecnoloxías nunca foron o meu punto forte, polo que requerirá da miña parte un
gran esforzo para adaptarme.
Se o chegades a pensar, tamén é mellor. A maior esforzo, maiores son
as gañas que lle pos!😄
Por: Inés Fernández Prieto
Mola la presentación :)
ResponderEliminar