Esta entrada adicarémola a facer un pequeno resumo sobre o noso Informe Final, explicándovos breve pero detalladamente todos os pasos realizados ao longo do proxecto.
En primeiro lugar, redactamos a xustificación. Neste apartado describimos en, aproximadamente 1 carilla, os motivos polos que eleximos este traballo, as razóns polo que o consideramos importante e que aportación ten para a educación.
A continuación, en media carilla, describimos o contexto do centro no cal se levaría a cabo a proposta, os cursos ao que vai dirixido (toda Educación Primaria), así como as características psicoevolutivas do alumnado.
En canto ao contexto curricular, tras revisar o Decreto 105/2014, seleccionamos unha serie de obxectivos xerais e de competencias aplicables ao noso proxecto. Posteriormente, eliximos tamén a área adecuada ao noso proxecto, seleccionando as disciplinas específicas que todo o alumnado debe cursar en cada un dos bloques.
De seguido, explicitamos mediante o deseño de táboas, 21 actividades, todas elas feitas por cada una de nós ao longo do traballo. Explícase brevemente a descripción das actividades, os recursos utilizados para a elaboración da mesma, o lugar de realización, a persoa que debe impartir estas actividades, o agrupamento do alumnado para levalas a cabo e a duración da actividade.
Finalmente, realizamos unha pequena conclusión explicitando as fortalezas e as dificultades atopadas ao longo do proxecto, así como unha pequena valoración do resultado obtido.
Por último, referenciamos todos os recursos que usamos de axuda mediante as normas APA.
INFORME FINAL WORK IN: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTWPGI5fHyYLMlPq_3vrOaK3-77vYuSHa-6F0lhgwiY1Crj-G4cyDW9gqaFbTI3kEwY06Pb4j45UpJ9/pub |
Achegámonos ao final do proxecto! Esperamos que vos estivese gustando ata agora todo o aportado no blog en relación á aplicación das intelixencias múltiples nunha aula utilizando como recurso a Pizarra Dixital Interactiva (PDI). 😊
No hay comentarios:
Publicar un comentario